Godnatt

idag har vart typ världens varmaste dag hittills,
det ända sorliga är att min kanin kola ska till vetrinären
imorgon det är jag som har övertallat alla! för jag tror hon lider
för det med hennes tass jag tror hon har en tumör!
och därför vill jag kolla upp det men grejen är
att hon måste kanske avlias odet vill jag inte,!
jag har haft henne i 9 år i sommar jag vill inte att hon ska bort :'(
kola kanin <3 från 2003 till kanske 2012 :( jag känner som en rädsla om detta
aså! jag kan ienkligen bara säga:
Jag är rädd, för vad som kommer att hända, :(
men puss på er <3

Kommentarer
Elin J säger:

den svarta! :O

2012-03-22 | 23:27:41
Emma säger:

jag beklagar m hon ej kan få leva mer <3

mina kaniner dog för 2 år sen dem blir 4 år gammla :/

det var fanska vädurar

2012-03-22 | 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback