onsdag-sista feb-2012

död.. ca vid 07:50 eller08:00
jag var på väg till skolan så är det en ganska lång backe jag ser en spårvagn som står där,
så jag börjar sakta ner lite  i backen så ser spårvagns chafören mej men han blinkar så där med ögat
att det betyder att man kan köra över så jag började cykla i högre hastighet för jag tänkte
att ((kör jag fort över så slipper chafören vänta så länge)) så precis
när jag börjar komma fram till vägen så börjar spånkan att åka  ojag måste bromsa allt var jag har för att inte bli överkörd av en spårvagn.. osen så börjar jag skricka jag är så här (        ) nära att bli överkörd men liksom atomatiskt så kastar jag mej från cyckeln ådet ända som blir skadat är cyckeln-korgen..
men just den lilla stunden jag önskar att jag inte han bromsa och att dö är nog det läskigaste jag vet.
när någon dör när folk dör.. med begravningar o allt.. men jag har hört att,, alla som har hållt på
att dö har sätt antingen något ljus, osen känns det jääte bra. allt man vill är att gå in i luset.
jag öönskar jag fick den upplevelsen, ojag skulle vilja veta vilka som ens brydde säg om jag
skulle dö. känner redan flera som hatar mej, men jag känner ennu mer som gillar mej.

jag vet inte vad jag ska göra..¨
dö eller leva.
eller bara försvinna..



Kommentarer
Emma säger:

nej! gumman lever du för den olykan,

så är det väl meningen att du ska leva

leva är bätre en att dö. du har ju fått

chansen att leva eftersom du föddes! så gumman

gör saker som du vill göra!, Eftersom man lever

bara en gång, och livet är underbart! :D <3

2012-03-03 | 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback