typ sommar!

hejsan alla!
jag mår ganska mycket bätre nu :)
men känner att pollen och gräset och träden och blommorna
oallt börjar gröna så jag börja bli lite snuvig :P men ahja fett
skön dag idag det var skit varmt satt ute på taket och somna mysigt"
imorgon kanske jag kommer till skolan tror det :)
men jag kan inte vara i skolan hela dagen tuvär jag måste sticka ca
kvart i 2 eller ngt för har en tid att passa,, ganska synd faktiskt eftersom
det var länge sen jag hade gympa för många gånger har det var så att jag är sjuk,
osv men jag måste sticka i vilket fall :// men om jag inte ska tilöl skolan måste jag ändå dit
så ah , juste kom på att det är tränning/dans imorgon jag vet inte om jag kan gå
men jag vill! :)
bjuder på några bilder från idag när jag var på taket!
puss på er alla! <3

Kommentarer
Fanny<3 säger:

sötaste ebbisson! <3

2012-03-22 | 08:41:49
Emma säger:

gullunge!

2012-03-22 | 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback