vila i fred!


Farväl Kola Esaiasson

2003 kom kola och pepsi till oss! små skruttar!<3
2006 dog min kanin pepsi! det var jätte hemskt men har var ju sjuk,
magförstoppning 2006 skaffa vi champis och kola fick en ny kamrat
sen nu 2012 i sommar skulle koal fylla 9 men hon blev konstig hon var väldigt mager
och inte för en igår upptäckte jag en jätte böld på henne ¨så jag övertalla alla att hon
måste till vetrinären., så idag halv 12 var jag och axel kola och champis på små djurskleniken
men det visade sej att kola var i mycket dåligt skick, och hon var alldeles för mager!
så kom dem också fram till att kola hade cancer/bentumör och det bästa att göra
var att låta henne somna in,,.
så jag och axel och campis tog 5 min för att var med kola sen fick hon lungnade
medel och hon vart trött och la sej ner, ojag slutade inte klappa henne, jag klappa
henne tills hon slutade andas och precis när hon tog sina sista andetag så vinkade hon såg det ut som hon strack ut tassen mot mej och in 3 gånger men jag bara klappa henne medans tårana rann..
sen lyssna dem på hjärtat o hon sa att det hade stannat,
så 12:02 somna kola in.

Fredagen den 23 mars kl 12:02 lämna kola oss och for upp till himlen!
vila i fred Kola Esaiasson <3
Jag kommar aldrig glömma dej! <3

(pepsi)------------------------------->(kola)

champis bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback