haha galet chill? Eller..................

oigår efter jag kollade på film åkte jag och morsan till hegeby, var där i 3 timmar jag har köpt en klänning och skor
till avslutningen som är om 2 veckor,, längtar sjukt mycket! <3 eeeeeemhh, sen efter vikom hem var jag dö trött
men åkte till stan och träffa cc så typ vi gjodre inte mycket, gick på stan sen satt o chilla osv så skulle vi dra hem
till jesper kallio men missa bussen, eller bussen missa oss? i alla fall vi drog till rese så skulle vi vänta på bussen
i typ en timme, sen när cc hade åkt, var jag skit trött höll på att somna på en bänk i solen :)
tänkte dra hem men marcus bah kom så drar vi tilll folkparken, så ah åkte till stan träffa först marcus
sen linnea ochh rebecka osen den trejde kommer jag inte ihåg, men ah sen skulle ditt så möte vi
zebbe och dennis och dom hänka på, sen vasr det typ (--------------------------------------------------------)
inget som hände på ett långt tag vi bara gick omkring osv sen började det bli kallt zebbe och dennis drog ngn
stans och jag och marcus drog till han och kollade på film ( the ring 2 )) jag fick som vanligt panik haha
hatar skräck-filmer men älskar dom ändå ah ,, sen gjorde vi inget jjust sleep, aah typ min går dag.
men är hemma nu mamma fick sina presenter ;) ah så nu ska jag chhilla kolla på ngn film eller ngt
så harree braaaaa buss på er <3
en bil på  Fridaaa             och                meeej    när vi var på lilla teatern i fredags :)) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback