M*L*E*R!

Hejssan!
tack ni som komentera! a,ja mensar det är nog inte så många som är hemma på valborg,
eller sitter framför datorn men jag gör  det :) eller gjorde det,, men i vilket fall
har jag bästemt ett namn på min valp
och han heter Melker! :D
gulligt vah, nu ska jag bäretta hur vecko-hegerna ser ut!
den här helgen ska pappa springa något maraton!
nästa helg ska vi hälsa på melker då är han 5 veckor!
nästa helg efter det ska vi åka till lundh!
helgen äfter dethar jag ingen aning!
helgen äfter det har jag igen aning !
men sen helgen äfter det.. då ska vi hämta melker!
och då är det en vecka kvar i skolan, men vi är mycket lediga då så vi kanske är i skolan 2-3 dagar på den
veckan och på fredagen får vi sommar-lov! oooodå har jag en liten valp hemma melker :D
meEN nu ska jag till skolan!
ni får ha det så bra pussss på er<3

Kommentarer
Fanny Greta den Feta säger:

VAD SÖT LITEN FIS! <3

2012-05-02 | 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback