finns det något bättre en du?

hemma!
kom hem för ett tag sen nudååå, eemmh igår så hade frida sovit hos mej sen drog vi till stan träffa först clara
sen liam och patte,,, sssen typ chillaa vi runt lite, blev ju ingen konsär, vet inte riktigt varför men ah,
seen typ träffa jaag paula hon var ju lika söt som alltid,, sen typ när vi käkade på mc träffa jag sebbe,
josef, reneh, och oras, odom, sen gick jag och frida o träffa zebbe castro och hans kompis, ossvv
vart ju ingen konsär som agt men var ganska kul kväll äändå,
seeen i allafall kom  jag hem för ett tag sen har pluggat biologi från kl 10 eller någet,
så ah nu ska jag typ fortsätta med biologin sen tänker jag kolla på film eller något
men ni får ha det så bra puss och hej!<3
bjuder en snygg bild på frida! <3

Kommentarer
Erik säger:

hottie hotti!<3

2012-05-14 | 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback