yooooooooooooooooououououou

jomennene  hej!
imorgon är det söndag åker hem till forshaga, har ju vart höstlov har liksom inte haft tid att blogga.
min kusin har vart här, det har verkligen vart en sjuk haha kul och tråkuig vecka men iiiiiiivilket fall.
hade juág ju lite kompisar hemma här, kände inte alla som kom menmne haha, vi hade kul satt och spela.
visa drack.. osv sen haha sååå blev det ju lite kaos fanny mådde jätte dåligt och fick en astma attack den lilla smartskallen hade inte med sig ngn astma medecin så vi fick tillslut ringa ambulansen. så jag fick lkämna huset i fulltkaos och åka till akuten med fanny!. sen var frida kvar i mmitt hus och såg till att akllt blev bra. men så rymde hennes hund och skit så var hon borta iu en och enahlav timme sen kom jag hem kl 3 eller ngt med henke som hämtade mig sen vad heter det. var fida där oså var fanny kvar hela natten på sjukan och min bros a fick åka dit. jag var skit hungrig så kommer jag ner och märkaer att hela matfråddet är slut...... aso jag säger bara att jag tänker aldrig bjuda visa folk om ah osv.. men sen soma jag kl 7 och vakna kl 8.. hade vart vaken hela jävla dagemn
  sen kl 6 kom mnin moster ida fannys m,amma till norrköping och skrev ut fanny.. sen sov dom här och frida sov här..
sseeeen åkte fanny och ida hem idag kl 2 eller ngt oså har jag provat färga m,itt hår med 2 st färger inget funkar. piss dålig hår färg .. 4 st  för 400:- ooh.. i vilket fall åker hem immorgn
PUUUUUUUSSSSSSSSS OCH HEJ!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback