tjennnare

heeelllllueue blogg läsare!
jag ska åka hem till forshaga imorgon typ.. nej i övermorgon :D samma sak.. -.-<3
emhhhhhh funderar djupt på vad för kläder jag ska ta med. och alla grejer... har bestämt
detta
1.playstaison 2
2.spel grejer
3.schampo & balsam
4.hårinpackning
5.läsk, (man blir sjukt törsdig på bussar och 2 timmars tågresa)))
6.MEDECIN!!!!
7.min fula lila kamera ;)
8.min plånbok
9.kläder
10.smör.. (för det ääär så sjukt dyrt i forshaga ;o))) de är sjukt! dyrt.. -.-'
11..min tempel ^^
12.present åt min fru Jenny Utter! <3
13.mina två st grodor :D<3
14.smink
15.nnuuu kommer jag inte på något just nu jooooOoo!
16. Ägg kokare
möhöö
måste bestämma klääääder ((((aa))))
börja provaaaaaaa då..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback