jaadu

hej alla bloggläsare, har tyvärr inte bloggat något alls under påsklovet på grund av att har vart i Göteborg, och sen när jag kom hem till Norrköping har jag helt enkelt int orkat. men idag morse, åkte vi till veterinären med melker och han fick sin 1år spruta o lite skit.. jaa han fyllde ju 1 år idag... sen har jag vart p sjukhuset igen... sen imorgon vi 1 tiden på dagen så åker jag till forshaga, de ska bli kul, occh skönt, ,men jag är riktigt utmattad just nu, men jag repar väl mig strax, hoppas jag, jag har vridet om dygnet har jag märkt eftersom jag har lagt mig vid 4-5 tiden på morgonen varje dag... men imorgon får jag att lägga mig tidigare..<3 aja ska försöka sova nu, men känner ig stressad på någo av alla sätt.. men aja,, puss på er alla <3

Kommentarer
Nathalie Pirttijärvi säger:

Har just nu Bloppis på bloggen!

In och kolla ifall just du hittar något du vill ha! :D

// nathalielinea.blogg.se

2013-04-24 | 18:59:03
Bloggadress: http://nathalielinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback