Jaaa.. ny vecka ny dag ny värld för varje dag...

jamen tjena mitt-bena..
sitter i data-salen i skolan. ska ju plugga och bli klar med lite skit.. emh
a igår så ´ladagde loppan Jätte god mat as gott. osv men idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.
har  bara en lektion idag. och tänkte åka iväg någon dag så man kan åka skidor. men
behöver hundvakt då en dag-. kanske blir att åka nästa vecka för då skulle vi ju ha. typ nyttig veckaa eller något
så då skaa vi få våran frukost i stallet  ska äta lunch i matsalen varje dag ((gör detr varje dag så..) inga problem med det ;P.. sen har vi ju då.........................
 
 
 
just det ska skriva lite om Dina. <3
i stallet går det bar när bara saga och märta och harry är i stallet men
när ludde och chabo är där kan jag säga att det blir världens liv -.- inte roligt..
så nu blir det rält mycket inskolnig med Dina.. WIIIE as roligt.. eller inte..
men aja sen jag kan ha henne lös på långa promenader och i skogen hon kommer på
ïnkallnign lyssnar väldigt mycket. söker jätte mycket kontackt under promenader.
som är jätte bra.. hon är jätte duktig i tränning. men hon är
en rikigt liten Bitch mot hundar kan man ju säga .hah väldigt domenant.
mot de flästa eller aaa alla..
 
 
 
 
men ahja bättre för varje dag oftast. men ah lite mer boxtränning och merhundmöten och lämna henne kopplad utanför en affär eller något sånt. kan säga en sak som jag tycker är lite roligt. är att jag har gått med henne lös förbi
6 olika hundar utan att hon har visat ragg.. (orolighet) .. (osäkerhet).. (aggresivitet) .. mkt stolt ska man vara över henne.. men ahja dags att plugga nu baj baj..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback