jomen TJAAAAY

Tjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeena alla bloggläsare!
nu sitter man hemma i norrköping och kollar ut på det fina vädret. Not!-
men hade kunnat ;)-.. emh har vart i göteborg i ca 2 veckar idag .. ap tråkigt!.. och kul men mest tråkigt det ända som var kul var julafton och nyår.. allt annats sög kan man säga..
 
sen jagh kom ditt har jag längtat till norrpan! sååå jävla mkt men nu är jag här.. imorgon ska jag t stan och shoppa lite!... oså sen ska jag hämta Dina eller så får jag henne ... vet inte en ..
 sen åker jag i vilket fall till forshaga på lördag :D woopwoop!..<3
 
emh dddddddeet ska blir as kul att jobba med Dina i skolan haha!
ahja  sseeee yoou lulelå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback