Tips?

hej boggen, var ju i Forshaga några dagar, kom hem idag.. allstå jag har något problem... har någon av er aalla blive så att ni kan äta men inte mycket mer en 3-5 tuggor av exakt vad som helst.. för om jag äter en halv macka så känner jag mig propp määtt och äter jag mer så kräks jag upp allt.... sen har jag börjat stressa hela, jag kan stressa av varenda liten sak.. och jag kan knappt sova på natten för jag är så sjukt stressad, på 3 dagar har jag åtit inte ens en portion.. i förgår fick jag ner en helkorv men den blev inte kvar länge.. och jag har gått ner sjukt mycket i vikt och alla kläder har blive förstora.. detta med mig har väl pågått i 3 veckor men de har blive mycket värre och nu kan jag knappt äta.. jag vet inte om det bara är något tillfäligt.. eller om aso fattar inte vad som händer med mig. blir så borta nu förtiden, men nu ska jag sova har sove bara 2 timmar inatt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback