moffelimoff

tjaaa, jag han blogga ändå.. ska åka 14:00 men  farsan har ju inte kommit hem en så ja man kan ju sitta lite me datorn ändå... hmm. jag har ganska mycket packning med mig. jaag har datorväska min vanliga väska som är fullpropad och en säng... som är skkkiiiiiiit tung, och as klumpig.. sen ska jga bära allt det där.. :S jag har fått en ny jacka idag av mamma :) jag Älskar den verkligen! den är blandad mella ljus röd och rosa..  den är grymt fin i alla fall<3.. sen har jag fått en tröja och ett par varma vantar :)).. hmmmmm ska nog stax packa ner datorn också.. 
ska blogga så ofta jag kan pussssssss<3
en söt liten bild på mig i min nya jacka :) pusseliipuss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback