Bo..kal

heejsan.. idag har jag vart med idaaa, vi kollaade på filmen Mama.. inte så värt läskig, visst kom "läskiga" stunder, jag hoppade til som vanligt och skrek 3 gånger under filmen tror jag men de är ett måstee när man kollar på läskigt mohe.. melker satt i idas knä och var lycklig, som vanligt :).. katten jag hittade, har fotplanttat sig hemma hos ida, jag tycker dom ska adoptera den :D.. så söt är hon lilla missen. hmm, sen har jag börjat kolla på en gammmal serie hih.. oså på torsdag åker jag till forshaga,. vet inte om jag vill ditt på 100%.. men aja har ju beställt biljtterna redan.. aja sen på söndagen blir det hunduts, i nkp med melker pelker.. aja ni får ha det puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback