en gång är ingen gång

teeenareee!.. imorse var jag o melker nere vid hundstranden och promenerade.. de var fint väder då!. tills kl vart ca 11 så börja det regna.. sen kom familjen Janson till oss, så först satt alla och pratade sen åt vi och så gick vi promenad till hundstranden och melker var lös, duktiga killen!.. sen vart ju melker helt kär i Leia fast hon tyckte inte han var något.. speciellt.. i allafall.. sen åkte dom och så har jag och mamma spelat Yatzi .. oså. det är extremt fint VÄDER NU!! . LOVE IT <3 osen för några min sen så cyklade jag med melker en promenad som tar 1 timme att gå på 20 min.. min Älskling blir bara duktigare och duktigare.. väldigt långsamt, men det går =)... hm, just nu lagar vi mat, det blir stekt potatis och grillad korv och potatis sallad, och som man gör i England, till grillat, så blire chips också.. ^^,... (Melker ligger utslagen på golvet tihi).. emh.. sen ska vi spela monopol eller nya bondespelet med hela familjen! för skojs skull hehehehe.. sen så ska jag ut på sista kissrunadn med melker ^^
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback