en jobbig dag

tjao.. har dygnat, bajs länge, får inte till min sömn.. öh.. ah¨ i alla fall var på sjukhuset idag.. oså... har fått nya medeciner, hoppas dom hjäper, nu blev jag hungrig,, skumt. men ah. hehe,, fick veta en sak idag!. Till alla tjejer som röker! om ni röker och går på P-piller.. bara så ni vet det är as farligt.. man kan få en hjärn-stroke //blödning och dö. exakt närsomhelst!.. de är ju lite skrämande.. men nu vet ni det! imorgon ska jag upp kl 5 för vi åker kl 6 imorgon bitti.. då är vi framme ca 9-10 i Forshaga.. orkar inte åka dit, men aja måste man så måste man.. jag ska packa städa slänga saker. en hel dag att städa, :).. aja,, är inte ett dugg trött, men jag får väl kolla på film eller något!.. hhi.. på söndag ska jag och ida och melker ut och springa!, det känns ju härligt. hoppas det inte regnar :S!.. aja men nu ni får ha det så bra!

Kommentarer
ida munther säger:

du passar så bra i blont hår!

2013-06-02 | 15:08:21
Bloggadress: http://idasofii.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback