Lätt som en Fjäder

Ibland så ar man en jävligt dålig dag, och det har jag inte men jag har en riktigt dålig stund.. jag känner mig så värdelös just nu, kan inte ens få min egna hund att hoppa över en pinne, men jag kan få en katt som jag hittade för några dagar sen på inkallning.. ussch. jag var jävligt arg nyss.. men nu är jag bara sur.. och det är ju inte heller så kul.. som sag det är ju jävligt surt,¨ 'när man ska hämta ett glas mjölk och så råkar man snubbla på samma tröskel både in i KÖKET och ut! uh såna här dagar skulle jag klara mig fint utan men.. hm, aja ... imorgon ska jag till Göteborg, det ska bli ganska så chill, aja hoppas att Melissa är där :).. kanske Beata är där med:P aja ska dratta bloggar senare pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback