Kissa i brunen

Tjooiiiii Idag har det vart värsta sura vädret här.. Lol Men när det var uppehåll så var jag i Melker ute och gick i ca 2 timmar :).. Idag blev det inget bad men vi var nere vid stranden och promenerade :).. Och Melker träffade på en svan men, den var räddare för Melker en han för den så det var riktigt tur,. Annars vet man ju aldrig vad som kunde ha hänt... Haha.. Sen har jag kollat på film med familjen osv och nyss var jag ute med smelk... Vi gick bara en liten kiss runda... Men nu ska jag borsta tänderna sen blire sängen ska upp tidigt i Morn och springa med Melker ^^^<3 blir väl kanske vid 6 -7 tiden aja Ni får ha det bra kära bloggläsare Kiss// puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback