NY HEADER

tjo, har inte bloggat på ett tag, är ju sämst internet i Forshaga, men jag har slutat på den skolan nu. på grund av att det gick dåligt med studierna o massor dret men jag har fått en plats till näst år, så jag får börja där i höst om Jag vill. men vi får se, iallafall mitt sommarlov har ju börjat nu :),, chill äree ska dra ner till göteborg en sväng nästa vecka, hm, natten innan jag åkte till norrköping, så hade jag sjukt, ont i magen, ssen spydde jag. jag trodde det var magsjuka först, men alla 3 personer som jag vart med hela tiden innan och då, så har det inte hänt något med dom, ialla fall har vart här i norrköping i 3 daga och bara sovit idag känner jag mig som gott sm frisk, jag kan äta igen och jag orkar hålla mig vaken. :) mehehe ömh skulle vilja gå till stan imorn, men aho,, får se om ngn vill med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback