på middag

det är så varmt, har typ badat is bad nyss, och jag hAR öppet fönster o allt i mitt rum men fy vad varmt det är, jag kommer fan sova i polen hela sommaren.. men först måste vi skaffa den xd.. vi var ju uppe hos faster och farbror där vi träffa min andra farbror och min in gifta faster.. och min kusin och hans två barn, vi grillade och åt mssor gott till mums, jag fick dock min kusins sista majskolv, fan vad gott det är... verkligen sommar känsla nu.. dom har ju satt upp stutts mattan där så jag hoppade lite också, jävligt gött faktiskt har inte hoppat på ett tag, vålter kan jag fortfarande göra så jävla stolt! .. men måste skaffa poool...! den 7nde juli flyttar jag med in i det nya huset... ¨ wiiiiieeeeee hihi!!!..,,.,. aja fan
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback