så jävla varmt 40 grader lol

tjoo, jävligt varm dag! solen steker på förfan typ 40+! med kok heta varma vindar! sååå jävla nice!.. jag hååller dock på att måla andra delen av huset!.. det blir fan nice alltså imorgon kommer el gubbarna dom ska ju sätta i elen och skit. kanske den 7nde juli om gummsan vill med så åker vi ner igen till göteborg med en kompis.. då jävlar blire chill.. hoppas det är sol då annars suger det ju.. :P hmmm, tommoroow, vet jag inte vad som händer eller jo juste.. min farbror kommer ner idag han fyller år.. idag eller imorn.. minns inte riktigt xd... men min faster kommer ner imorgon .. och jag antar att vi skall fira honom.. hihi kanske blir en sväng upp till det andra huset... vi får se ;D
skit gullig bild jag har målat av mig? :D aja pussss pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback